Стожар. Головне всередині
Розробили генеральну ідею «Головне всередині» комунікаційної кампанії продукту «Стожар» від найбільшого в Україні виробника олії KERNEL.
Завод, на якому виготовлялась олія, з перших днів повномасштабного вторгнення росії опинився в окупації. Однак, бренд не зупинився, а повернувся на полиці магазинів з новою пляшкою «Стожар».
В концепції «Головне всередині» презентували нову форму продукту, яку загорнули в глибоку ідею. Ми розказали про відважних українців, яких обставини змушують змінювати звички, свій вигляд та міста.
Але ніщо не здатне змінити нашу сутність та характер. Як «Стожар», який оновив форму, зберігши свою внутрішню ідентичність. Адже, головне – всередині.
Наша команда розробила анімаційний ролик у сучасній та динамічній 2D стилістиці, яка вдало підкреслює ідею.
Героями історій стали Євгенія та Костянтин, які змінили цивільні професії на військові. Вони підтримали кампанію та надсилали світлини прямо з фронту.
В діджиталі, окрім самого ролика, кампанія продовжила життя на сайті бренду та публікаціях у соціальних мережах.
Інформація
Дата : 2022
Клієнт : KERNEL
Категорія : Анімація, Креатив, Digital
Сегмент : Виробництво