Серія роликів про німецький банкінг для ProCredit Bank
«Вустами дитини промовляє істина», особливо по-німецьки. Саме так ми донесли ідею про якість німецького банкінгу в особі ProCredit Bank. Наша компанія запропонувала ідею, виконала продакшн та постпродакшн 3х цікавих роликів, якы лаконічно розповідають про дотримання ProCredit Bank німецьких фінансових традицій. Легкий сюжет та веселі, чарівні діти в головних ролях дозволили з гумором обіграти серйозну банківську тему.
Ідея ролика виявилася настільки цікавою та «заразливою», що його для своїх ринків перезняли представництва ProCredit Bank в Еквадорі та Македонії.
Інформація
Дата: 2018
Клієнт: ProCredit Bank
Категорія: Креатив, Продакшн, Постпродакшн
Сегмент: Фінанси