Гроші, пісні і несподіваний сюжет – ролик для мережі ломбардів Благо
Мікрокредитування – звучить серйозно і навіть трохи лякаюче. Тому нам потрібно було зробити такий рекламний ролик, який і основне повідомлення до глядача донесе, і не відлякає складністю теми. Тому ми придумали сценарій, а потім зняли веселу і незвичайну рекламу. Тут вам і дівчина, яка відмовляється від діамантів, і «Мерилін Монро», і мелодійний джингл, який легко запом’ятовується. Трохи гумору і креативний підхід зробили рекламу такою, яку хочеться дивитися уважно.
Інформація
Дата: 2019
Клієнт: Blago
Категорія: Креатив, Продакшн, Постпродакшн
Сегмент: Послуги