Існує думка, що креатив в btl – це проста атрибутика акції та цікава назва. Однак насправді такі btl-акції вже досить набридли та практично не досягають своєї мети. Справжній креатив в btl – це пошук нових нестандартних рішень, що діють на підсвідомість споживача своєю унікальністю та сприяють покупці.
Складність в пошуку креативного рішення для промо полягає в тому, що є достатньо обмежена кількість механік, а їх потрібно зробити такими, щоб споживач зловив себе на думці: «Це те, що я шукав!»
Тож розробка btl акції – це непроста задача. Але якщо доручити справу професіоналам, можна отримати бажаний результат.
Ось декілька важливих моментів, на які треба звернути увагу при підготовці btl:
- Цільова аудиторія. Креатив в btl націлений на кінцевого споживача. Тому дуже важливо обов’язково досконально знати цільову аудиторію. Недостатньо розуміти лише стать чи вік. Потрібно створити портрет споживача. Наприклад, звички та дохід впливають на те, в який саме магазин піде людина, щоб купити той чи інший товар.
- Місце проведення. Важливо урахувати особливості місця, де буде проходити акція. Від цього залежить те, який формат обрати краще, які є обмеження та можливості локації.
- Промоутери. Рекламний представник компанії має виглядати не тільки охайно та привітно, а й відповідно до самої акції. Одяг промоутера може стати додатковим джерелом захоплення уваги споживача.
- Креатив. Банальні акції не цікавлять споживача. Отже, креативна команда має придумати щось таке, чого не очікувала побачити цільова аудиторія. Але це має бути не креатив заради креативу, а ретельно виважене стратегічне рішення. Зазвичай потрібна робота команди: стратегів, маркетологів, креативщиків. Так можна охопити усі нюанси та запобігти виникненню проблем за проведенням btl.
- Тип акції. Існують різні типи btl. Наприклад, акції з іміджевою комунікацією, з ймовірною вигодою або гарантованою. Який тип потрібен саме вам краще вирішувати разом з маркетологами, адже все залежить від кінцевих цілей: продаж, знайомство, збір контактів – це все впливає на креатив btl. До речі, деякі типи промо ідей можуть припускати перехід споживача на сайт. Тому заздалегідь вирішить питання з підготовкою, наприклад, зручного лендінгу.
Створення btl в Україні – це досить часта послуга у креативних агентств. Вартість залежить від багатьох складових: складність ідеї, кількість запланованих контактів та інше. Тож фінальна ціна буде зрозумілою тільки після того, як будуть узгоджені всі деталі.
Замовити розробку btl ви можете в нашому агентстві. Ми знаємо, як створити дещо дійсно цікаве та націлене на результат. Звертайтеся до нас, щоб бути впевненими в успішності промо-акції!