Будь-який бренд має знати, що саме він доносить цільовій аудиторії. Також потрібно розуміти, як саме буде вибудовуватися комунікація та які ключові повідомлення ви будете доносити до людей. Для цього для просування бренду необхідно мати професійно розроблену креативну стратегію.
Креативна стратегія включає в себе основні принципи та правила, на які зможуть покладатися маркетологи, копірайтери, дизайнері та арт-директори. Загалом, стратегія дозволяє створити план, що є базою для планування будь-якої подальшої рекламної кампані та при розробці рекламної концепції.
Давайте розглянемо, з чого складається такий план.
- Цілі. Перше питання, на яке має давати відповідь стратегічне планування звучить так: «Чого саме потрібно досягти?». При тому ввідповідь має бути сформульована максимально чітко та лаконічно. Оптимальний розмір – це 1-2 речення. Важливо, щоб ціль була вимірювана. Тобто мають фігурувати конкретні числа та інші статичні дані. Це допомже через певний час зрозуміти, чи досягли ви бажаного розвитка.
- Цільова аудиторія. Реклама має влучати точно в ціль. Для цього необхідно досконально розуміти свого споживача. Хто це? Керівник підприємства чи студент? Молода мама чи бізнесмен? Зазвичай використовують просту сегментацію за віком, географією, віком, сімейним станом, рівнем доходу. Але ми пропонуємо спиратися не на стандартну сегментацію, а створювати глибокий портрет споживача. Так ви уявляєте собі конкретного героя. Це допомагає знаходити справді важливі інсайти, на базі яких творча ідея буде значно унікальнішою.
- Позиціювання. Брендинг не може існувати без цього пункту. Потрібно чітко сформулювати філософію та імідж бренду, визначити фірмовий стиль, розробити концепцію спілкування з аудиторією. Маркетинг, дизайн, креатив – все це важливо на етапі разработки позиціювання.
- Призив до дії. Просування бренду має приводити до якоїсь конкретної дії споживача. Потрібно визначити, до якої саме та обрати кращі засоби змусити людей зробити те, на що ви очікуєте. Реклама буде базуватися на цьому пункту, тож будьте уважні на цьому пункту плану.
- Вигоди пропозиції. План має передбачати, які вигоди отримає споживач, зробивши цільову дію. Це допоможе креативній команді створити дійсно релевантну ідею, що точно влучить у цільову аудиторію.
- Канали комунікації. План включає в себе перелік релевантних каналів та уточнення щодо того, які повідомлення через них треба доносити. Також тут слід вказати основні правила щодо формату та пріоритету розповсюдження меседжів.
Розроблена креативна стратегія – це кропітка робота, але це дуже важливий етап. Створити її неможливо занадто швидко, бо потрібно дуже уважно поставитись до урахування усіх деталей. Вартість помилки висока. Отож розробка креативної стратегії – це комплексна системна робота.
Наше агентство надає послуги з брендингу та розробці стратегій, звертайтесь до відділу менеджменту, щоб дізнатись ціну та інші подробиці.