Маркетингова стратегія – це головний план розвитку бренду на певний проміжок часу. Під маркетинговою стратегію розуміють розробку комплексу дій, спрямованих на досягнення маркетингової мети. Підприємства, компанії й торгові марки потребують створення маркетингової стратегії для покращення не тільки маркетингових, але й бізнес-показників.
Перед розробкою маркетингової стратегії треба визначити маркетингові цілі, досягнення яких є пріоритетом для підприємства, компанії чи торгової марки.
Маркетингова мета – певний рівень комплексу характеристик підприємства, компанії чи торгової марки, досягнення якого є головним завданням акціонерів та керівників бізнесу.
Маркетингові цілі описують бажаний стан підприємства, компанії чи торгової марки у конкурентному середовищі в майбутньому. Проміжок часу, на який визначають маркетингові цілі, залежить від їх масштабу та динаміки змін ринкового середовища, де знаходиться торгова марка чи компанія.
Розробка маркетингової стратегії повинна включати наступні ключові етапи:
Мета сегментації ринку – визначення окремих груп (сегментів) та найбільш привабливих з них, щоб у майбутньому сфокусувати комплекс маркетингових дій саме на них.
Визначення цільової аудиторії і фокусування комплексу дій на роботі з цією аудиторією дозволяє більш якісно задовольняти побажання пріоритетних клієнтів та покращити свої бізнес-показники.
Після визначення привабливих сегментів ринку та цільової аудиторії потрібно визначити позиції, які б вона бажала у цих сегментах завоювати.
Позиціонування дуже тісно пов'язано з конкурентною стратегією компанії в частині визначення конкурентних переваг. Часто саме ці конкурентні переваги є основою для створення образу торгової марки в очах потенційних споживачів. Але також часто можна зустріти варіанти позиціонування, коли для споживача виділяються в реальності неіснуючі переваги товару.
Маркетинговий комплекс описує, які будуть використовуватися маркетингові інструменти і методи впливу на цільову аудиторію за чотирма напрямками (товар, ціна, просування, поширення) для формування необхідного позиціонування на ринку.
Замовити створення маркетингової стратегії за оптимальну ціну послуги краще у професіоналів нашого стратегічного департаменту. Бо бренд без маркетингової стратегії завжди програє конкурентам, у яких ця стратегія є.