fbpx

Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/adshot00/adshot.ua/www/wp-content/themes/adshot/template-parts/content-single_service.php on line 38

Розробка маркетингової стратегії

Маркетингова стратегія – це головний план розвитку бренду на певний проміжок часу. Під маркетинговою стратегію розуміють розробку комплексу дій, спрямованих на досягнення маркетингової мети. Підприємства, компанії й торгові марки потребують створення маркетингової стратегії для покращення не тільки маркетингових, але й бізнес-показників.

Перед розробкою маркетингової стратегії треба визначити маркетингові цілі, досягнення яких є пріоритетом  для підприємства, компанії чи торгової марки.

Маркетингова мета – певний рівень комплексу характеристик підприємства, компанії чи торгової марки,  досягнення якого є головним завданням акціонерів та керівників бізнесу.

Маркетингові цілі описують бажаний стан підприємства, компанії чи торгової марки у конкурентному середовищі в майбутньому. Проміжок часу, на який визначають маркетингові цілі, залежить від їх масштабу та динаміки змін ринкового середовища, де знаходиться торгова марка чи компанія.

Розробка маркетингової стратегії

Розробка маркетингової стратегії повинна включати наступні ключові етапи:

  • Визначення цільового ринку та цільових сегментів
  • Визначення цільової аудиторії
  • Позиціонування
  • Маркетинговий комплекс

Мета сегментації ринку – визначення окремих груп (сегментів) та найбільш привабливих з них, щоб у майбутньому сфокусувати комплекс маркетингових дій саме на них.

Визначення цільової аудиторії і фокусування комплексу дій на роботі з цією аудиторією дозволяє більш якісно задовольняти побажання пріоритетних клієнтів та покращити свої бізнес-показники.

Після визначення привабливих сегментів ринку та цільової аудиторії потрібно визначити позиції, які б вона бажала у цих сегментах завоювати.

Позиціонування дуже тісно пов'язано з конкурентною стратегією компанії в частині визначення конкурентних переваг. Часто саме ці конкурентні переваги є основою для створення образу торгової марки в очах потенційних споживачів. Але також часто можна зустріти варіанти позиціонування, коли для споживача виділяються в реальності неіснуючі переваги товару.

Маркетинговий комплекс описує, які будуть використовуватися маркетингові інструменти і методи впливу на цільову аудиторію за чотирма напрямками (товар, ціна, просування, поширення) для формування необхідного позиціонування на ринку.

Замовити створення маркетингової стратегії за оптимальну ціну послуги краще у професіоналів нашого стратегічного департаменту. Бо бренд без маркетингової стратегії завжди програє конкурентам, у яких ця стратегія є.

Наші послуги

Ми робимо те, що любимо, і любимо те, що робимо
Переглянути роботи

Контакти

вул. Воздвиженська, 10Б, оф. 23 info@adshot.ua +38 067 317 27 99 +38 067 448 44 83
AdShot Creative
вул. Воздвиженська, 60В
044 222 87 56 044 222 87 56 info@adshot.ua