Будь-якому бренду дуже важлива впізнаваність. Саме це допомагає завжди бути поруч з цільовою аудиторією. Якщо вас виділяють з-поміж інших – це успіх компанії. Один з пунктів, що допоможе досягти бажаної мети – це створення власного унікального фірмового стилю.
Фірмовий стиль – це набір графічних, кольорових та словесних складових, які створюють візуальну та смислову єдність бренду. Тому зрозуміло, наскільки важливо розробити фірмовий стиль якісно та професійно.
Фірмовий стиль має декілька функцій:
- Іміджева функція: фірмовий стиль пов’язує між собою усі товари, рекламу та виробника.
- Відрізняльна функція: фірмовий стиль відокремлює підприємства, товари чи послуги від великої кількості інших на ринку.
- Рекламна функція: фірмовий стиль робить будь-яку рекламну кампанію цілісною. Також споживач швидше зверне увагу на вже знайомі логотип чи інші графічні елементи.
Що входить до сукупності елементів фірмового стилю?
Загалом, для ідентифікації товару використовується товарний знак. Це образотворче, об’ємне, звукове чи словесне позначення або їх комбінація.
Логотип – це словесний товарний знак в оригінальному графічному написанні. Це може бути скорочена назва фірми, назва товару або груп товарів.
А от емблема фірми – це вже образотворчий знак, який є оригінальним зображенням малюнків, символів та іншого. Об’ємний товарний знак – це тримірна фігура, а звуковий знак – це певні корпоративні мелодії та звуки.
Окремо треба зазначити фірмовий блок. Це поєднання декільком елементів фірмового стилю. Наприклад, логотипа та емблеми. До того ж розробляється й фірмова кольорова палітра. Адже фірмовий колір несе під собою важливу інформацію та відображає настрій бренду. При розробці стилю також приділяють увагу й шрифтам. Вони відповідають специфіці бренду та підкреслюють його особливість.
Сучасна реклама потребує від брендів бути максимально унікальними, щоб захопити увагу споживача. Тому так важливо приділити фірмовому стилю дійсно багато уваги. Це справді не просто набір графічних елементів. Це певна база для успішного старту бренду та для формування конкурентоспроможності. Вартість неохайного ставлення до цього моменту може бути занадто високою.
Послугу з розробки фірмового стилю ви можете замовити в нас. Наші спеціалісти володіють великим досвідом та зможуть запропонувати найкращі рішення саме для вашого бренду. Умови, ціни та інші подробиці розкажуть наші менеджери. Звертайтеся онлайн або заходьте в гості в наш офіс! Чекаємо на ваші бренди.