Левова доля платоспроможних людей займається веденням своїх сторінок у соціальних мережах. Багато хто має сторінки в обох найпопулярніших соціальних мережах України – у фейсбук та в інстаграм. Або інстраграм, як часто помилково пишуть його назву. На соціальні мережі сьогодні припадає найбільша частина уваги користувачів в Інтернеті. Тому кожен бренд має подбати про просування та ведення своєї сторінки в facebook та instagram.
Сьогодні маркетинг у соціальних мережах (коротко – SMM або смм-маркетинг) став окремим видом маркетингу з просування бренду за допомогою спеціальних smm-інструментів з урахуванням особливостей медіа-каналу. А приставка «соц» увійшла до сучасного лексикону у якості розмежувального кордону між життям реальним і життям у соціальних мережах. Але саме в соціальних мережах користувачі часто приймають рішення про покупку продукції певного бренду у реальному світі чи в Інтернеті. Тому правильно побудована стратегія SMM-маркетингу, втілена за допомогою грамотного ведення сторінок бренду, може принести будь-якій торговій марці багато позитиву.
Головне – не намагатися занадто нахабно продавати товар своєї марки у фейсбук чи інстаграм. А розважати аудиторію свого аккаунта, бо люди приходять до будь-якої соціальної мережі саме за цим. А от після зацікавлення вже можна делікатно донести свої пропозиції.
SMM-маркетинг та ведення аккаунту бренду в facebook чи Instagram мають наступні переваги для бізнесу:
Тобто смм-маркетинг у соціальних мережах фейсбук чи інстаграм має бути спрямованим не тільки на збут, а й на отримання важливої для бізнесу інформації про поведінку, бар’єри, преференції та очікування цільової аудиторії. Тому при веденні аккаунту бренду треба поводитися дуже делікатно, аби не відштовхнути аудиторію.
Роботу з смм-просування бренду краще довірити кваліфікованим спеціалістам нашої агенції. Ми вивчимо цільову аудиторію, сам бренд та знайдемо інсайти, на яких побудуємо успішну маркетингову стратегію просування бренду клієнта в соціальних мережах facebook та інстаграм. Результатом реалізації такої стратегії стане не тільки підвищення популярності бренду серед користувачів Інтернету і соціальних мереж, а й підвищення продажів у реальному світі!