Банери були і залишаються одним з найбільш ефективних видів реклами в Інтернеті. Серед завдань банерів – сприяння запам’ятовуванню бренду, покращення його іміджу для цільової аудиторії і підвищення продажів. Головними складовими успіху банерів в Інтернеті є точне налаштування таргетингу реклами, вибір релевантних майданчиків і дизайн самих банерів.
Перед створенням банерів треба врахувати фактори, які впливають на ефективність такої реклами – кількість переходів на веб-сайт. Серед головних таких факторів – розташування банера на сайті, його вид і розмір, а ще – структура банера.
У випадку невдалого розташування банерів на веб-сайті навіть привабливий дизайн і цікавий копірайт не врятують рекламу від того, що вона виявиться «неклікабельною». Найкраще розташовувати банери у верхній частині або у середині веб-сайту. Нижня частина сайту – не дуже вдале місце для реклами, адже користувачі не часто туди дивляться.
Розмір банерів також впливає на ефективність реклами на сайтах в Інтернеті.
Банер не зможе ефективно привертати увагу цільової аудиторії, якщо він має низьку якість, не унікальний (скопійований з вже існуючого банера), не містить зрозумілого посилу і, як наслідок, не стимулює до переходів.
Банери в Інтернеті поділяються на статичні і анімовані. Наразі останні користуються найбільшою популярністю. Однак це не означає, що статичні банери перестали бути актуальними. Бо створені якісно і за меншу ціну статичні банери є ефективнішими за анімовані банери, які виготовлені невміло і за вищу вартість.
Створення привабливих ефективних банерів, які доносять головне повідомлення певній аудиторії – один з напрямків діяльності нашої веб-студії з офісом у Києві та клієнтами з усієї України. Ми добре знаємося на створені таких банерів. Спеціалісти нашої веб-студії не тільки володіють на найвищому рівні навичками роботи з різними графічними редакторами, але й особливим професійним чуттям, що дозволяє підібрати заповітний «ключик» до сердець цільової аудиторії.